https://www.facebook.com/Assisteo.VA

Wizytówka google – czym jest i dlaczego warto ją mieć?


Czym jest wizytówka Google?

Jest to darmowy profil firmy, który pozwala właścicielom decydować o tym, jakie informacje o ich firmie wyświetlają się w wyszukiwarce, jak i w Mapach Google.

Są w niej zawarte informacje takie jak:

• Lokalizacja siedziby firmy

• Adres strony internetowej

• Numer telefonu kontaktowego

• Godziny pracy

• Zdjęcia przesłane przez firmę do wizytówki

Założenie wizytówki trwa nie dłużej niż 30 minut, możesz ją zarejestrować poprzez usługę Google Moja Firma.

Jest również przycisk Call-to-action, który pozwala na bezpośredni kontakt telefoniczny z firmą, jak i również odwiedzenie strony internetowej. Można także zapisać daną wizytówkę lub zobaczyć trasę, jaką wyznaczył Google Maps.

Co daje taka wizytówka?

Jeżeli wizytówka jest odpowiednio pozycjonowania w Google Maps, to pomoże Ci zwiększyć bazę klientów. Dodatkowo, jeśli użyjemy odpowiednich fraz, wtedy będziemy pojawiać się wszystkim osobą, którzy szukają podobnej firmy jak nasza. Wskutek wizytówki Twoi klienci będą mogli w szybki sposób zlokalizować potrzebne im informacje o Twojej firmie za pośrednictwem Google. Przejrzystość wizytówki może zwiększyć liczbę telefonów oraz spowodować większy ruch na stronie. Ma to ogromne znaczenie dla marketingu lokalnego i budowanie swojego wizerunku firmy wśród lokalnych odbiorców. Ważną funkcją wizytówki są opinie klientów, którzy mogą w bardzo łatwy sposób zachęcić do wybrania naszej firmy, dlatego warto zawsze wspomnieć o tej funkcji klientowi.

Każdy kto ma własną działalność powinien rozważyć założenie profilu w Google My Business. Dzięki temu klienci mają dostęp do podstawowych informacji na temat firmy i mogą w szybki i łatwy sposób się skontaktować czy sprawdzić godziny otwarcia. Podsumowując założenie tego profilu niesie za sobą wiele korzyści, a przy tym nie zajmuje dużo czasu.

Jeśli interesuje Cię temat rozwoju własnej firmy, sprawdź też nasz poprzedni post na temat personal brandingu – https://assisteo.pl/personal-branding-czyli-jak-zbudowac-marke-osobista/