Toggl to platforma internetowa służąca do planowania, rejestracji zadań oraz monitorowania czasu wykonywania poszczególnych projektów. Ma prosty i intuicyjny interfejs, dzięki czemu korzystanie z niej jest przyjemne i bezproblemowe. Platforma oferuje nam trzy produkty:
- Toggl Track
- Toggl Plan
- Toggl Hire
- Toggl track jest narzędziem, które pozwala śledzić czas wykonywanych zadań. Wystarczy włączyć czas, po skończeniu zadania zatrzymać go oraz opisać co i dla kogo robiliśmy. Toggl Track umożliwia również dostęp do raportów, które są ulokowane w jednym miejscu co przyspiesza i ułatwia monitorowanie postępów pracy. My – wirtualne asystentki również korzystamy z tego narzędzia, dzięki czemu nasi klienci wiedzą dokładnie, ile czasu zajmuje nam wykonanie konkretnego zadania i mają dostęp do wszystkich statystyk.
- Toggl Plan to kalendarz, który pozwala planować zadania i zarządzać projektami zespołu. Dzięki temu można mieć kontrolę nad wszystkimi działaniami współpracowników. W prosty i szybki sposób można przekazać zadanie członkowi zespołu albo oddelegować je komuś innemu.
- Toggl Hire automatyzuje proces rekrutacji dzięki inteligentnym testom umiejętności. Narzędzie pomaga skrócić czas zatrudniania. Testy są tworzone pod kątem najbardziej odpowiednich umiejętności na danym stanowisku/w branży, dzięki czemu oszczędza się czas i szybciej można znaleźć odpowiednią osobę.
Toggl oferuje dużo funkcji, które mogą ułatwić nam pracę i zwiększyć produktywność.
Słyszeliście kiedyś o Togglu? A może korzystacie z niego na co dzień?
Pozostając w temacie organizacji pracy, proponujemy naszego bloga o tym, dlaczego czas w pracy ucieka przez palce:
https://assisteo.pl/dlaczego-czas-w-pracy-ucieka-przez-palce/
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o naszej pracy – zapraszamy na naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/Assisteo.VA