z usługami
wirtualnej asystentki
zajmie się Twoimi sprawami.
przedsiębiorców, profesjonalistów.
Współpraca z klientem
Etap 1
♦ Skontaktuj się ze mną poprzez formularz dostępny na stronie, telefonicznie lub mailowo. Możemy również umówić się na wideokonferencję online.
♦ Wspólnie wybierzemy dla Ciebie odpowiedni pakiet godzin lub dobierzemy usługę indywidualną. Omówimy Twoje potrzeby i oczekiwania.
Etap 2
♦ Dopinamy wszelkie formalności, czyli zawieramy umowę o współpracy, poufności i powierzenia przetwarzania danych osobowych.
♦ Otrzymujesz fakturę, za wybraną usługę.
Etap 3
♦ Podczas darmowej rozmowy organizacyjnej ustalamy szczegółowy zakres prac, sposób delegowania zadań (np. Asana, mail, telefon) oraz sposoby komunikacji.
♦ Od tej chwili jestem gotowa do działania, a Ty możesz zacząć delegować mi swoje zadania.
Etap 4
♦ Pozostajemy w stałym kontakcie na każdym etapie realizacji.
♦ Kontaktujemy się podczas meetingów online, telefonicznie, mailowo lub za pomocą wybranego komunikatora. Otrzymujesz dostęp do narzędzia raportującego czas pracy. Widzisz: co, kiedy i jak zostało zrealizowane.
Etap 5
♦ W każdym momencie możesz wrócić z kolejnym zadaniem – wtedy tylko ustalamy termin jego wykonania. W przypadku wyczerpania pakietu godzin wykupujesz po prostu kolejny pakiet.
Wirtualna Asystentka Assisteo – Kontakt