Znasz to uczucie, kiedy spada na Ciebie obowiązek zarządzania projektem? Próbujesz rozdzielić zadania, określić deadline, pogrupować współpracowników… Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie jest to łatwe, jednak mamy rozwiązanie – ASANA.
Asana jest platformą internetową, która pomaga w zarządzaniu projektami – zarówno tymi dużymi, które składają się z wielu zadań, jak i tymi małymi, które z pozoru nie powinny sprawiać problemu. Wygodniej jest jednak kiedy wszystko znajduje się pod ręką i w jednym miejscu, a ta platforma nam to umożliwia.
Asana pozwoli Ci:
- rozdzielić zadania różnym współpracownikom,
- na bieżąco wymieniać się aktualnymi informacjami o projekcie,
- wrzucać zdjęcia oraz linki,
- uzyskać przejrzystość pracy na dany dzień, tydzień i miesiąc,
- przypisywać daty ukończenia konkretnego zadania.
Jak działa Asana?
Jest to niezwykle intuicyjna i prosta platforma. Wystarczy, że założysz zespół, zaprosisz osoby, z którymi chcesz pracować i gotowe! Jeśli tylko zaakceptują Twoje zaproszenie, możecie zacząć działać.
Potem już tylko tworzysz zadanie i przypisujesz je jednej lub kilku osobom, a nawet samemu sobie. Można ustawić również datę ukończenia zadania i w momencie, kiedy deadline będzie się zbliżał, osoba przypisana do tego zadania od razu to zobaczy. Nie ma wtedy możliwości, że o czymś zapomnimy czy przeoczymy.
Zadania można sortować według dat, dzięki czemu jasno widać co jest priorytetowe, a co można zrobić w późniejszym czasie.
W Assisteo Asana jest z nami od początku! Bardzo ułatwia pracę w naszym zespole.
Pozostając w temacie przydatnych w pracy narzędzi, zachęcamy do przeczytania naszego bloga o Togglu: https://assisteo.pl/czym-jest-toggl/
Jeśli chcesz być z nami na bieżąco, koniecznie wpadnij na naszego Facebooka: https://www.facebook.com/Assisteo.VA