Dobra organizacja to połowa sukcesu, a z organizacją zawsze wiąże się jej ulubione narzędzie – kalendarz. Większość z nas już dawno przekonała się, że kalendarz posiada nadprzyrodzone moce i jest niezbędny w codziennym życiu.
Newsletter to nic innego jak e-mail, wysyłany do odbiorców w celu komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem. Dostarcza informacji o ofercie.
Ponad 3 milionów pracowników – tyle osób w szczytowym momencie pandemii pracowało zdalnie. Mimo że ten wskaźnik spadł to praca zdalna wciąż jest bardzo rozpowszechnionym zjawiskiem.
Każdy kto ma własną działalność powinien rozważyć założenie profilu w Google My Business. Dzięki temu klienci mają dostęp do podstawowych informacji na temat firmy i mogą w szybki i łatwy sposób się skontaktować czy sprawdzić godziny otwarcia.
Marka osobista to inaczej nasz wizerunek. To jak jesteśmy postrzegani oraz to, co o nas mówią inni. Każdy z nas ma markę osobistą. Są to odczucia, emocje, wrażenia czy skojarzenia, które pojawiają się w głowach innych na nasz temat. Personal branding natomiast to zarządzanie wizerunkiem osoby działającej w sferze publicznej.
Fomo (z ang. Fear Of Missing Out) oznacza strach przed tym, że coś nas ominie. Jest to swego rodzaju choroba cywilizacyjna, która bardzo się rozwinęła od czasu powstania mediów społecznościowych. Czym się objawia FOMO? Między innymi ciągłym sprawdzaniem telefonu, odczuwaniem dużego lęku na myśl, że jakieś ważne informacje mogą zostać przez nas przegapione. Co ciekawe FOMO może powodować objawy somatyczne, takie jak nudności czy zawroty głowy.
Zjawisko prokrastynacji to ciągłe odwlekanie danego zadania. Obserwuje się ją aż u ¼ naszego społeczeństwa, przez co jest nazywane ‘’chorobą’’ cywilizacyjną. Jest to zasługa głównie rozwoju technologii, która często nas rozprasza lub odciąga od pracy. Niestety wielu osobom prokrastynacja znacząco utrudnia życie, dlatego dzisiaj przedstawimy Wam kilka sposobów na to, jak poradzić sobie z tym problemem!
Aby działania w firmie, takie jak np. sprzedaż, spotkania z klientami, były skuteczne, należy zapoznać się z metodą Kaizen.
Często myślimy, że marketing to tylko tworzenie chwytliwych sloganów, tytułów oraz haseł. Kampanie promocyjne to jedno, ale to content marketing tworzy długotrwałą więź z klientem.
Chcesz się dowiedzieć, jak powinna wyglądać prawidłowo przeprowadzona rozmowa telefoniczna, a przy okazji zdobyć sympatię potencjalnego klienta? Jeśli tak, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie 🙂